Как да направя поръчка?


1. Избери марка и модул автомобил.
2. Избери категория и част.
3. Провери наличност и избери оферта от склад.
4. Добави в кошницата и поръчай!

Нови ли са продуктите, които продаваме?


Всички изложени продукти в онлайн магазин PartsLink.bg са чисто НОВИ, неупотребявани и в оригиналната си опаковка.

Мога ли да заменя, откажа или върна поръчката си?


Всяка една закупена стока от онлайн магазин PartsLink.bg може да бъде заменена или върната в законоустановения срок от 14 дни.
За целта стоката не трябва да е употребявана или монтирана и със запазен търговски вид. В случай, че тези условия не са спазени, PartsLink.bg си запазва правото да не приеме върнатата стока. При връщане на стоката клиентът има право да поиска възстановяване на сумата или замяна на стоката.

Как и кога се доставят поръчаните продукти?


Всички пратки се доставят с куриерска фирма Еконт до офис на доставчика, удобен за клиента.
В случай, че дадена стока не е налична, PartsLink.bg запазва правото да удължи срока на доставка, като предупреждава клиента за забавянето.
За повече информация прочетете ТУК.

Как и кога се заплащат продуктите, които съм поръчал?


Плащането на стоки, закупени от нашия онлайн магазин става чрез наложен платеж в момента на доставката или по банков път. Сметката по която могат да се извършват плащания е:
Банка: Обединена българска банка АД
BIC: UBBSBGSF
Банкова сметка: BG21UBBS80021044280540
Основание: № на поръчка към “ПАРТСЛИНК” ООД

Може ли поръчката ми да бъде отказана?


Да, поръчката Ви може да бъде отказана, в случай че избраната от вас стока не е налична и нашите колеги не могат да предложат алтернативна.

Издавате ли фактури?


Да, издаваме фактури.

Какви права имам като потребител?


Всички потребители ползват протекцията на закона за защита на потребителите (ЗЗП).

На този адрес: http://www.kzp.bg можете да намерите подробна информация.